Booking

Her finder du en vejledning til booking af hal og lokale til din forenings, forvaltnings eller institutions aktivitet.

OBS!! Vi er i øjeblikket i gang med, at omlægge lokalebookingsystemet til en ny og bedre version. Systemet kan derfor ikke tilgås i øjeblikket, og evt. indtastninger registreres ikke.

Har du ønsker om reservationer, spørgsmål eller lignende, skriv venligst en mail til idraetshallerne@halsnaes.dk

Vejledning til lokalebooking

  1. Log ind i systemet.
  2. Gå ind på hjemmesiden: Aktivhalsnaes.dk. 
  3. Tryk på hængelåsen i højre hjørne og indtast din email og adgangskode. Kan du ikke markere foreningen og se din foreningsprofil bedes du kontakte
  4. Idrætshallernes Administration.
  5. Gå ind på siden "Overblik" oppe i toppen og tryk på "Book tid".
  6. Vælg herefter den orange "Book for sæsonen" og vælg om det er en enkel booking eller en aktivitet der skal gentages.
  7. Udfyld alle felter.
    - Lad feltet med antal deltagere stå på 1.
    - I feltet gentagelser vælg "ugentligt".
    - Under ugentlige gentagelser vælg "hver uge".
    - På flere ugedage vælg ugedagene med "V".
  8. Til sidst trykkes på "Vis muligheder".
  9. Står der: "resultater af søgningen = 0" så tjek om valget af ugedag stadig er rigtigt.
  10. Tryk herefter på i feltet under teksten "Periode, her kan stå et % tal".
  11. Tryk på "Læg i kurv" og "Fortsæt" og "Til Kassen" og "Accepter betingelser" og gå "Til betaling".
  12. Har du brug for at vende tilbage til indtastningen vælg "Skjul søgefelter" eller "Vis".

OBS: Multibookinger må ikke anvendes i forbindelse med den årlige halfordeling, og det kan ikke forventes at disse medtages i processen.

Sidst opdateret 20. oktober 2017